BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, December 13, 2010

Bisnes ok tak??






Assalamualaikum.....
Pada pukul 5.20 pagi ini ak telah terfikir satu aktiviti yang boleh menambah pendapatan aku.. heee
Ak rase lah, macam mane kalau aku buat bisnes internet. Juala baju ke kt blog ak ni. Cool x???
Hahah
Korang tahu tak kenapa ak tak tido lagi ni. Ak rase msti korang dapat agak dah kn. Ak tengok bola la. Manchester leading 1-0. Berbalik pada nk buat bisnes tadi. Sebenarnya ak memang suka la bab2 menjual ni. Kt skolah pom aku menyertai ahli persatuan usahawan muda. Mase aku tingkatan 1 aku pernah dilantik menjadi pengurus besar syarikat. Hebat jugak aku kan...
Bkn ak nk berbangga tapi kenyataan. Awal tahun 2010 ni pom aku and the gang ad gak jual baju kat skolah. Ok la.... blh tamping kehidupan di asrama. Aku pernah bekerja di kedai top up bapa saudara ak. Kira ak da pengalaman a pasal menjual ni. Ayah pom seorang kontraktor yang mempunyai syarikat sendirri. Lebih kurang businessman a kan. Aku harap bile ak besar nnti dapat gak aku bukak syarikat n then dapat masuk bursa saham Malaysia. Besar giler cita2 ak ni. Haha
Bak kata pengetua ak “ pasanglah impian setinggi langit, kalau ia jatuh pom, akan jatuh di awan-awangan” yang bermaksud kita perlulah memasang impian yang lebih dari jangkaan kita. Lorh.. mcm cikgu bahasa plakk da aku ni. Mengajar kata pujangga. Nnti ak akan mulakan bisnes ak di blog ni. Korang support a ak ni.




2 comments:

Hafidzah Hafidz said...

perghh~ kat sekolah dulu, fieza tak pernah dapat pangkat tinggi..paling best pun takat setiausaha..tu pun kelab kaji cuaca je..skema kan haha..congrate2..nak buat bisnes kat blog ea? cayok2! gud luck >.<

hILmAn said...

thabks coz supprt my ambition..
hehehe