BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 17, 2010

Facebook punya pasal....



Waaaaahhhhh... Entri kali ni aku nak story kat you all pasal facebook ni.... Aku dah jadi addicted to 1 game ni..... name die " CITYVIILE"

Aku da memang taleh lepas game ni... Asyik nak bukak je... Lagipom aku tgah compete ngan kawan2 aku... Aku ade gak main game mafia wars, airline manager dan macam2 lagi... Macam2 game da aku try kat facebook ni... Kalau korang nak main jugak game ni. Klik je kat gambar tu..... Aku da link kan..... Try a.... Its fun






6 comments:

Cik MaR said...

cik mar pun tgh giler main cityville~~best!!!!

Blog Eazy Izzuddin said...

rmi org ngah giler men game neh
haha

Blog Eazy Izzuddin said...

rmi org ngah giler men game neh
haha

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara
Salam Sebuah persahabatan....
Terima kasih atas kembara ziarah maya”

mmg pun asyik main game.... kalau main sampai sehari suntuk boleh tahan

Khalisa Zulkarnain said...

hai hilman.

nih lisa dah blogwalking dah ni..
btw, lisa xsuka sgt main game2 nih. huhu. tp kalo the sims3 lisa minat. xberenti kalo main

Raji and Yeen said...

hohoho bnder nih mmg menagihkan
ak tgk adik ak pun slalu jer men =.=