BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, June 11, 2011

Keputusan Terkini Piala FA Terengganu vs Kelantan




Sekarang ni tak start agi. Nanti start aku akan update dari semasa ke semasa. Aku ni orang ganu dan semestinya akan menyokong skuad Penyu Worrior. Hahahaha. Mintak maaf la kat penyokong Red Warrior. Hee

Tak pe, menang kalah tu kan adat permainan. Kalau tak de yang kalah, jadi siapa yang akan kalah. Jadi akan ada satu pasukan yang kalah dan ada pasukan yang menang. lepas tu kita tak boleh la plak nak salahkan pemain kat atas padang tu kalau kalah. Dieorang da buat abis baik untuk menang tapi tak dapat, nak buat macam mane lagi kan. Kena la sabar dengan keputusannya.

Aku harap tak de la nanti yang bakar stadium ke ape ke. Hahaha. Tapi aku rase benda macam tu takkan berlaku sebab Terengganu dan Kelantan sangat rapat. Dieorang takkan gaduh. Aku rase je lah. Taktau la kalau jadi jugak.

Semalam aku ade a keluar makan bersama ayah aku di kedai tepi jalan tu. Terkejut aku bile tengok jalanraya begitu sibuk sekali. Lepas satu, satu bas yang lalu. Untuk makluman semua, kerajaan Terengganu telah menyediakan bas kepada penyokong-penyokong skuad penyu untuk ke stadium bagi memberi sorakan kepada pemain kesayangan mereka

Aku juga sempat membeli sehelai jersey Terengganu. heee

Wahhhhh begitu ramai penyokong di stadium ni.





0 comments: