BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 9, 2011

Uniknya SINGAPURA.




Dah lama aku tak update aku punya entri. Maklum la SPM, sibuk la.sekarang da boleh berbolog balik. Kali ni aku nak kongsi tenteng percutian aku di SINGAPURA. Best sangat-sangat. Aku pergi dengan menggunakan khidmat ejen pelancongan. Mudah la sikit nk uruskan percutian ini. Untuk pengetahuan semua aku pergi pada 1 disember baru-baru ni. Padahal 30 november tu paper last SPM. Lepas je SPM terus meloncong. Best kan??

Ini gambar mase kat universal studio.








Aku sangat bertuah kerana pada masa aku pergi tu ada pelancaran permainan terbaru iaitu TRANSFORMER : THE RIDE 3D. best sangat mende alah ni. Memang singapura tempat menarik untuk melancong. Selain itu song of the sea pun best. Terletak di SENTOSA ISLAND. Kalau dari universal studio, blh naik monorail je. Tak sampai 5 minit pun. Dekat sangat. Nanti aku upload video song of the sea yer. Nanti aku upload entri semasa aku melawat Bandar singapura pulak yea…

HILMANCOOL.BLOGSPOT.COM








0 comments: