BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 15, 2010

Fish Hunter.... Jeng, jeng, jeng ~~~~





Assalamualaikum.......
kalau korang semua tengok kt tajuk tu, korang tau tak aku nk tulis entri pasal ap ni??? Msti tau kn... Da agak da....

Aku nk story pasal pagi td.. Aku dan rakan ku pergi memancing di suatu kawasan yang aga best jugak a. Tempat tu irfan (kawanku) yang cadangkan sebab die pernah memancing kat situ bersama ayah die. So kiteorang plan la mlm semalam. Kiteorang plan nk g mancing kul 7 pagi... Mcam mne tu. Jadi ke x???

Ni yang suspen ni... hahaha


Malang sekali, ak tak bangun agi tido kul 7 pagi tu. Kesian kat irfan n da geng coz dyeorg sume tggu ak. Akhirnya ak bangun jugakla pada pukul 8.24 pagi. Tu pom sebab irfan kol. Lao tak kol, konfem sampai kul 2 petang ak tido. Kuat btol aku tido. Aku tengok kat handphone aku. OMG! ad 30 miskol.... heee.. Prihatin gak kawan2 aku ni kn. Dieorang tak tinggal pom aku. Walau macam mne pom, dieorang tggu jugak aku. Fullamak!! Ak sayang korang... eeeukkk
Kiteorang pergi a mancing dalam pukul 9 camtu a. Kiteorang guna umpum-umpum sebagai umpan. Nama pom da dekat kn. hahaha.



Ini Irfan. Tinggi kan die. Kaki saiz 12 tuh. hahaha
Ini Hafiz. Kiteorang panggil die Chong sebab muke die mcm cine. heee

Dalam pukul 2 kiteorang terpaksa balik coz hujan yang sangat lebat. Memancing tu da bez da. Yang tak bezz nye.......... Aku nk korang teka.... Hihihihi
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
jeng,jeng, jeng.... Yang tak bezz nye ialah, kiteorang tak dapat sekor ikan pom.... huwwwaa.... Nak nangis.... Letih tau tak. Dah la panas.


Tape2 len kali aku akan dapat ikan.

Sekian










2 comments:

nuya said...

btol ke saiz kaki irfan 12?????????

hILmAn said...

betol la.....