BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 15, 2010

Good news....... :)



Salam.....

nape la aku tak ngantuk lagi ni......
disebabkan gua tak ngantuk lagi, aku nk buat entri lagi la...... bosan doe... hahah
Ptg tadi, pada pukul 1.48 pm.... Aku mendapat 1
mesej dari no yang tak di kenali.
dalam msg tu, die cakap....

"Salam... lesen L awk siap dah, sila ambil lesen awak secepat mungkin di pejabat PSM Academysebelum pukul 4 ptg, harap maklum"

terkejut aku bile dapat msg ni. Da la aku memang tengah tunggu lesen L ak siap. Tibe2 dapat pulak msg mcm ni. Aku was2 nk percaya @ tak. Last2 aku percaya gak dan pergi la ke pejabat PSM Academy yang terletak di jalan ayer puteh. M
sg tu mmg betol. Mujur aku percaya. Takot gak aku nk percaya pada mulanya kerana kawan2 sering menyakat aku. hahaha. Tau la aku ni slow sikit, so, jangan a nk sakat aku. Btol x???
Memang hepi a ble dapat lese tu. Rase macam x percaya je.


hahahahha.. AKU DA DAPAT LESEN L AKu.....
so pasni tayah risau a nk bwak moto kn.... ...

Hooorayyyy





4 comments:

(",) said...

hati2 bawak moto.. :)

hILmAn said...

ok.....

yan_n.i.m said...

berbangga lah dengan leseN y ade..! nk banding ngn I, lansong xdek lesen...HAHA

hILmAn said...

nnti ad lah lesen tu...
jgan risau