BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, December 13, 2010

Bola, Bola, BOla

Hahahahahaha. Aku ketawa besar semalam. Adik aku senyap je lepas die punye favourite team di tumpaskan oleh Tottenham Hotspurs. Pada awal permainan, ak ingat memang chelsea akan tewas kerana ball possesion lebih memihak kepada spurs. Spurs memang hebat la semalam. Aku bagi 10 bintang untuk spurs. Sekarang pom, prestasi chelsea semakin menurun. Chelsea tidak memenangi 4 perlawanan terakhir di Barclay Premier League. Nampaknya, Manchester United berada di tempat yang selesa sekarang ni. Arsenal pom ape kurangnya. Kan sekarang ni Arsenal menduduki tangga teratas liga. Tapi pada mlm ni, Arsenal akan ditewaskan oleh THE RED DEVILS. hahahaha

Jangan marah ye penyokong Arsenal. Saya cuma meluahkan pendapat saya je. Semua pasukan hebat2. Yang sedang meningkat sekarang ni adalah Manchester City. Ini di sebabkan oleh pemiliknya yang kaya-raya. Pemilik Man City ini blh membeli sesiapa saja yang dia mahu. Aku rasa la kan, tidak semestinya kelab yang mempunyai ramai pemain hebat akan membuatkn kelab itu hebat. Contohnya Real Madrid, kelab ini mempunyai pemain yang hebat-hebat. Cristiano Ronaldo, Higuain, Sergio Ramos, Pepe, Ricardo Carlvanho, Mesut Ozil dan ramai lagi. Tak larat aku nak tulis kesemuanya. Tapi kelab hebat ini tewas kepada Barcelona F.C. Barcelona dengan bangganya menang besar iaitu 5-0. Semestinya penyokong2 Real Madrid berasa begitu kecewa, namun apakah daya. Itulah CR, ko pergi sangat kt real tu. Ap ko dapat??? Kesian Cristiano Ronaldo kan. Meh kite usha kedudukan terkini Barclay Premier League


Inilah kedudukan terkini. Nanti kite tengok semula selepas perlawan arsenal dan Manchester united malam ni pulakk ye.... Arsenal di tangga teratas, kedua Manchester City dan di tempat ketiga My Favourite Team MANCHESTER UNITED. Man u mendapat kelebihan 2 perlawanan daripada Man city, so mmg konfem da di tempat atas malam ni. Btol x???

0 comments: